03 January 2012

Selamat Datang 2012

2012. Hari ni dah 3 hari dah masuk 2012. Bagi aku 2012 ni tak ada apa yang menarik pun. Sebelum tu, salam perkenalan kepada pengunjung blog aku yang tak berapa ni. Niat aku buat blog ni cuma untuk berkongsi apa saja cerita yang aku rasa menarik untuk dikongsi.

Selama ni aku asyik dok baca blog orang je, nak tulis sendiri malas. Jadi sempena 2012 ni aku rasa aku nak abadikanlah apa yang dok bermain kat fikiran aku ni dalam blog yang tak seberapa ni ye.

Next entry blog aku, aku akan senaraikan blog-blog yang jadi bahan bacaan aku saban hari. Aku suka baca blog-blog diorang ni. Gaya penulisan, gambar, cerita dan idea diorang ni menarik. Aku takde la nak compete ngan blog-blog power ni semua, cuma nak menyibukkan diri je kat alam siber ni.

Wokey, selamat membaca blog untuk semua warga cyber sekalian.

4 comments:

  1. yuuuuuhuuuuuuuuuu....

    saya folo awak..
    teruskan menulis yerr.....

    ;)

    ReplyDelete
  2. trima kasih trimasarkis ibusinga..
    saya kalau tak sihat, baca blog awak terus sihat :D

    ReplyDelete
  3. * letak tangan di dada... terharu...*
    :)

    psst... apesal susah nho nak ngomen kat sini kalau pakai gugel akaun eh??

    ReplyDelete
  4. susah camana tu? saya pun tak biasa blogspot ni, kalau wordpress tu biasalah

    ReplyDelete